Light me up

Det finns inga ord för er fantastiska, underbara människor som finns vid min sida!
Jag är så sjukt tacksam att ha er nära! Det känns som om så mycket fokus har legat på mig den sen det hände och ibland känns det som om jag glömmer bort att fråga hur ni mår, och jag känner mig så dum. Det är ju ni som hållit mig flytande, som har räddat mig från att trilla ner i nåt svart hål. Det är ju er förtjänst att jag har kunnat orkat kämpa, för ni har kämpat med mig.  Som sagt; det finns inga ord för att beskriva er, ni är helt enkelt för bra! Jag hoppas att ni vet att jag finns här för er, om än inte lika stark som jag har varit, men tillsammans är vi starka <3 och att ni mår bra är det viktigaste för mig! <3

Kommentarer
Postat av: Stora syster yster

Åh, man blir så glad när det är lite mer uppåt i dina inlägg... Är så glad att du har hittat lite ljus i allt mörker som varit...

Du har så många underbaringar runt omkring dig... Vänner, kärlek & familj, you name it!

We love you Dess, we love you!!

Puss!!

Postat av: Anonym

Känner mig lycklig o glad när du mår bra hjärtat! Älskar dej!Kram mam o pap

2011-02-21 @ 13:40:07
Postat av: Anonym

Känner mig lycklig o glad när du mår bra hjärtat! Älskar dej!Kram mam o pap

2011-02-21 @ 13:41:03
Postat av: elli

<3<3<3<3<3 Du vet hur glad jag är när du hittar dina små ljusglimtar i vardagen hjärtat! Och du vet även att vi som finns här för dig, vi finns här med våra öppna armar och hjärtan, alltid redo att ge allt och lite till för dig.. för att du ska må så bra som möjligt - Som DU förtjänar!!



ÄLSKAR DIG!!



Puss

2011-02-22 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback