I was blindfolded but now i´m seeing, my mind was closing

Nyss hemkommen från födelsedagsfest hos en av Henkes kompisar. Jag var nära att banga med tanke på min huvudvärk som vägrar släppa taget... Är inne på sisådär 5:e dan idag så alvedon är min drog just nu, haha!
Men kändes jättebra att gå dit en sväng :) Dags att börja leva igen, att göra saker även kvällstid trots mörkret.

Riktigt kul dag på jobbet idag dessutom! Det märks att det är löning, haha! Sen att jag får jobba med de bästa gör ju inte direkt saken värre. Jisses vad ni är underbara! <3

Det går uppochner men idag har varit en riktigt bra dag :)


Kommentarer
Postat av: am

Va roligt att läsa dina inlägg igen som är positiva.Älskar dej!mam

2011-02-26 @ 14:20:23
Postat av: elli

<3<3<3 Bästa bästa du!

2011-03-03 @ 00:25:46
Postat av: jessi

tack fina! ligger bloggen på is eller vad händer?

Postat av: jessi

tack fina <3

2011-05-14 @ 08:48:13
URL: http://jessisplace.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback