'I ditt stora hjärta börjar slagen bli små, och du rör min kind så jag förstår. Att det bara är timmar tills du går. Fem steg bakåt, två steg fram, på lite håll liknar det dans, och i drömmen håller du min hand'

Jag vet inte vad jag ska säga. Från att allt kändes förjävligt igår och det kändes som om jag skulle gå sönder till nu. Nu när mycket har "retts upp". Det känns så mycket bättre. Jag kan nog tillochmed säga att det känns bra.
Det är svårt när hjärnan säger en sak, hjärtat en annan. Hela tiden finns där "tänk om..."

Förut har jag haft sjukt svårt att gråta inför vänner. Jag har liksom inte tillåtit mig att göra det. Igår kunde jag släppa på det. Tack finaste underbaraste ni för att ni står vid min sida, i vått och torrt. Jag skulle ge er mitt liv.
Älskar er och viker inte en tum från er sida <3


Kommentarer
Postat av: elli

den person som sårar dig är inte värd dig, för du är värd det allra bästa! Och jag hoppas nu att personen insett vad han gjort och gör något åt det.. För man gör bara inte så som han gjorde. Att se dig ledsen skar i hjärtat ska du veta! Jag är glad och det blev genast mycket lättare i hjärtat av att se dig glad idag :) Älskar dig och är rädd om dig <3 Alla gånger, Alltid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback