Morgonmöte på Kicks

 Har varit på personalmöte på jobbet idag. Eller ja vet inte om man kan kalla det möte, det har sån tråkig klang, haha!
Både Anna & Karin hade med sig sina småtjejer, Olivia & Astrid, vi åt frukost och pratade mest, haha! Jättemysigt! <3
Ville nästan inte ta mig därifrån när det var dags för öppning, men vad skulle jag kvar att göra? Jag är ju faktiskt ledig idag också =)
Elli och jag hade bestämt att vi skulle cykla tillsammans till jobbet halv åtta, men typ kvart i sju fick jag ett sms av henne: "Hej gumman! Vad säger du om att åka bil till jobbet? Eller förstör det för dina dagsplaner? Puss" Den blev just räddad! Haha! Så hennes snälla pojkvän, Håkan, skjutsade oss till jobbet, jättesnällt verkligen!
Sen vid tio tog jag bussen hem, så jäkla skönt att slippa cykla i det här skitvädret... plus att min stackars cykel mår sådär... haha! Inte nog med att det är ett par lösa skruvar lite här och var - jag har typ ingen luft i däcken heller, haha! Fint!

Nu ska jag försöka komma igång med städning och rensning i garderoben... det behövs kan jag säga...!

Hörs senare!
/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback