Today is the day before tomorrow

Gastkramande spänning, minst sagt. Lägenhetsbudgivning är ingenting å leka med. Imorgon lär jag få veta hur det blir. Men det känns som om det är kört. Men det är ju jag - så jag hoppas ju forfarande. Kanske,kanske,kanske.

Åh har ju varit så sjukt härligt väder idag! Sommarvärme <3 Lunchade med Ellisen på en av stans uteserveringar, var förbi Jessica en sväng å Ellisen klippte sig, sen satt vi i solen i Smörparken i ett par timmar, sen kisspaus på Kicksan å senare glass. Jäkla mysig dag hjärtat! <3
Skulle egentligen ha jobbat men chefen hade råkat dubbelboka så jag tog mig en ledig dag istället, haha!


Tack för de fina kommentarerna till inlägget "Jag är passageraren. Det är du som kör"!
Det värmer i hjärtat ska ni veta! <3


Kommentarer
Postat av: elli

Bästaste du, du gör mitt hjärta glatt :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback