Please stop that feeling. You can do this girl!

Dagen idag har bestått av en sjuklig nervositet, lunch på Papas med Jessica&Joanna, lägenhetsvisning (utifall att det skulle gå åt pipsvängen med Eskilsgatan), shoppingrunda med ovanstående fina vänner å glass i solen.
Sen var det dags att bege sig till jobbet å spendera några timmar med Karin&Eliisen <3 Jag inventerade för att försöka hålla nervositet i schack, haha! Det måste vara något fel på mig, haha!


Kan säga att en annan typ av nervositet börjar inta... På lördag är dags för bröllop och jag intar det som toastmaster. Fy fan vad jag är nervös!


Kommentarer
Postat av: elli

Du kommer klara uppdraget som toastmaster galant! :)

Älskar dig och är så glad för din skull med lägenheten <3

Postat av: Karin

Lycka till, du kommer säkert att bli en supergrym toastmaster! Själv börjar nervositeten växa inför mitt bröllop om två veckor:)

2010-05-21 @ 09:47:04
URL: http://pruebalo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback