Du sa att rädslan den går över, men den där oron stannar kvar

Jag är så sjukt spänd av förväntan inför morgondagen. Det ska bli jävla spännande å se vilken känsla som infinner sig i kroppen när jag intar sängläge imorgon kväll. Besvikelse? Ilska? Irritation? Glädje? Lyckorus?
Jisses! Tänk om. Haha vet inte vad och hur jag ska tänka. Jag försöker ställa mig in på det värsta. Jag har lärt mig att det är det bästa.
Nåväl. Vi överlåter det hela åt morgondagen för nu kan jag inte påverka nå mer.


Haha, började på en detoxkur igår. Jäklars! Hur mångra gånger jag kissade?! Jag tappade räkningen tillslut.
HAHA! Nu är det bara 18 dagar kvar... haha. Jisses hur ska det här gå?!

Kommentarer
Postat av: Jessica

vad är det för speciellt som händer idag då? förutom att du ska lucha med mig o joanna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback