Hope someone hears me tonight

Dag 2 av helgen är snart avklarad. Helt nyktert hela helgen. Jäklar vad skönt!

Igår träffade jag Maria Diesel & Emma på över en lunch/fika/mys hos Emma. Har inte träffats på alldeles för länge så det var jäkla trevligt! :) Kvällen spenderades i soffläge :)

Idag jobbades det 12-16 och sen var planen att bege mig på sexparty hos Jessica men jag mådde sisådär vilket jag gjort de senaste dagarna så jag åkte hem till brorsan istället där det vankades middag&familjemys <3
Även kollektivet å mamma,pappa&Amber var där. Så jäkla mysigt, åh! :)

Nej nu är det dags för sängen för imorgon vankas jobb igen.

/Dess 

Kommentarer
Postat av: Marie

hm, du, jag är lite förvirrad. jag pratade med A igår och hon bad mig komma i veckan till din butik och provjobba. är det bra eller dåligt, jag menar... hm. men ska i alla fall bli sjukt skoj, haha hoppas jag hittar ut till tuna... :)

Postat av: Anonym

Haha! ;) Jag vet, värsta röran fniss Nej jag ska inte börja i din butik, men jag ska provjobba i den butiken (antagligen för att anna är kvar där än, tror jag?)... jag kommer att börja på Torsdag klockan 12.. kom gärna in och say hallo. haha weird det känns ;) :P



Hoppas och OM jag får jobbet så kommer jag som sagt att börja på kungsgatan. undrar vad det är hon inte kan bestämma sig över? tråkig press på torsdag då, haha ;)



ha det så bra, kram kram!

2010-03-16 @ 20:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback