Can't fight this feeling... do I have to?

Snacka om att vara bortskämd!
Igår fick jag presenter av kollektivet och som om inte det vore nog så fick jag även presenter av Ellisen, Ronny & mamma&pappa idag :) Av Ellisen fick jag ett rackarns fint ljusarrangemang, av Ronny ett par jättefina örhängen och av mamma&pappa fick jag presentkort på Stadium så jag kan inhandla träningsskor :)
Tusen tack till er alla! och tusen tack för alla fina ord och gratulationer! Ni anar inte hur mycket det betyder! <3


Jobbade med Ellisen på dagen och Ronny å jag jobbade kvällen. Ljuger inte helt när jag säger att jag fasiken hade kunnat somna där vid halv sex snåret. Fasiken vad trött jag var! Sen kom mamma&pappa förbi en sväng så då blev jag lite piggare, haha. Jag (och mamma) brukar alltid klaga på pappa att han har så sjukt torra händer så jag lurade honom till en paraffinbadsbehandling. Haha. En sådan behandling är i stora drag, som följer; handpeeling, insmorning med handkräm och sen ner i paraffinbadet. Efter att ha tagit av paraffinet masseras det in mera återfuktande kräm. Fina grejer! Mjukar upp och är riktigt effektivt för torra händer. Är också bra för att lindra smärtan vid reumatism och artrit. 
Hann även med en lunch med finaste Martan. Det bidde pizza  i vårsolen! :)

Imorgon är jag ledig och då ska jag träffa Dieseldoris och Emma. Ska bli så jäkla kul för det är riktigt länge sen vi sågs! <3 Vill även hinna med å kika över en sväng hos brorsan. Kvällen hoppas jag spendera med kollektivet <3


/Dess


Kommentarer
Postat av: elli

haha, din bortskämda jävel ;) men klart värt allt du kan få; både i ord och materiella ting :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback