Rädslan går över men den där oron stannar kvar

Man kan ju tro att jag börjat få vårkänslor. Har tvättat och städat ända sen jag gick upp imorse vid 9.
Tvättat kuddar&täcke, skurat duschen, tillochmed städat det äckliga utrymmet unde diskhon *huga*! Tvättat golv och fixat. I eftermiddag kommer mamma&pappa in till stan för att barnvakta Kane&Andrew så då lovade pappa att de skulle följa med å handla massa mat. Nyttig mat. (Mestadels.)

Imorgon är jag ledig även då men åker/går nog ut till Tuna en sväng för å luncha med Ellisen? Haha. 
Och hälsa på Marie som ska provjobba hos oss imorgon. Det sjuka är att hon och jag har läst varandras bloggar hur länge som helst (känns det som). Tror det var Izabell på makeupstudion som tipsade Marie om min blogg å på den vägen är det. Så det känns lite som om att jag måste ut till jobbet imorgon för att se vad hon är för en filur ;)

Imorgon eftermiddag ska jag med sis till Jessica för klippning. Jag lovar - jag ska inte klippa ett hårstrå för tro mig - då kommer brorsan bli galen på mig, haha! Vi har kommit överens att mitt hår numera ligger i hans händer,haha. Inte mig emot. Vi båda är inne på rockabilly-frilla så jag måste ha tålamod å låta håret växa nu... Luggen har vi fixat till i alla fall.  Det tar ju bara sån jäkla tid... Nåväl.


Brorsans salong
Stylissimo i Stockholm
Jessicas salong Studioett här i Eskilstuna


Tvättstugan nästa!

/Dess
 

Kommentarer
Postat av: elli

Bra rubrik där hjärtat ;) Hihi!



Klart vi ska luncha imorgon.. Absolut!!



PUSS! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback