Om jag hade lite kraft att ge dig

Tusen saker snurrar i huvudet och jag behöver sortera dem men det gör mig bara mer stressad.
Jobbade 16-20.10 idag och inte en gång fanns det tid att ens gå och dricka ett glas vatten, det var sjukt mycket att göra. Varor och mycket kunder. Varorna fick dock stå där dom stod i stort sett för det fanns inte en chans att hinna med dom. Det är kul när det är mycket att göra. Men. Det är så jävla typiskt mig att stressa upp mig. Inte utåt sett men inuti är allt som ett jävla virrvarr.
Å inte blir jag mindre stressad när jag kommer hem. Kommer på att jag har missade samtal på mobilen som jag måste ringa upp, obesvarade sms som kräver svar, saker att planera inför bröllopet. Samtidigt känns det som om jag vill att mer ska hända. För jag vill ringa de där samtalen, jag vill svara på sms:en och jag vill göra bra ifrån mig på bröllopet för brorsan&Marias skull. Ibland känner jag mig så jävla otillräcklig.
Dessutom spyr jag på den jävla nätverkskabeln som slingrar sig över golvet, apful&jobbig är den. Bestämmer mig för att ta tag i å fixa skiten. Ominstallera, avinstallera nätverkskort, drivrutiner... jag fattar ingenting men tackar Björn&Calle på HP för den fantastiskt utförliga beskrivningen hur det hela skulle gå till, för en idiot som mig när det gäller just sånt. När jag är på vippen å ge upp och nästan beslutat mig för att köpa en ny dator imorgon... så har jag fixat det. Nu är sladden borta&undangömd. Och jag... jag känner mig lite mindre stressad.

Nu är jag hungrig.

/Dess
 

Kommentarer
Postat av: elli

Sv: Och jag saknar dig så det gör ont i hela kroppen!

Klart att vi ska mysa upp oss i soffan och bara moffa framför en bra film vi två :) Alldeles för länge sen <3

MASSA PUSSAR

Postat av: elli

Man kan inte alltid vara alla till lags! det ÄR mycket nu som händer på jobbet, och sen att man har ett privatliv också gör att man snabbt känner sig otillräcklig! Men som jag alltid säger, tänk på dig själv också, stanna upp och känn efter hur du mår och gör där efter :) Kom ihåg, ALLT löser sig <3

2010-03-31 @ 22:30:57
URL: http://elliwallman.blogg.se/
Postat av: marie

nääää =( blev inte så. fick inget jobb i staden så vi backade ur... astråkigt men that's life. var ju värt ett försök i alla fall! haha! *suck



glad påsk =D

2010-03-31 @ 23:41:03
URL: http://jaghetermarie.blogg.se/
Postat av: Maria

Goa söta gumman! Jag hoppas verkligen att vi inte sätter mer press på dig än du redan har!! :-O Om du känner att det är för mycket redan så förstår vi helt och hållet! Gu va dåligt samvete jag fick nu, har nog inte riktigt fattat... Du har ju redan sminket att tänka på! Ta det coolt med din uppgift som toastmaster för jag kan ju avslöja att hela min sida av släkten är helt ovetande om vad en toastmaster är så.... ;) Ring om det är nåt! Kram och puss! Love ya!

2010-04-10 @ 14:39:52
URL: http://wickedgirl.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback