Give me thoose hours back

Har precis lagat min fina stjärnring. Den har varit paj på tok för länge så nu är det dags för en comeback!
Blev inspirerad av Martan å pyssla lite. Så målade en fejksilverring som tappat färg med svart nagellack.
Å för att fixa stjärnringen målade jag en gammal ring med platt hjärta på för å fästa stjärnan.

Naglarna är även lackade. Inte svarta. Gråa.

Imorgon skulle jag behöva x antal extra timmar: Morgonmöte. Jobba. Middag på Royal Oak. Electric Boys på Harrys. Nybron? .... sen några timmars sömn för att åter bege sig till jobbet. Det är ju lördag.


Dags att inta sängläge.
/Dess

Kommentarer
Postat av: marie

Hejjjjj.... nejjjjjjj Malin har inte hört av sig igen så det är ju jättesynd.... :( Jag ville ju verkligen. ORGH!!!!



har du tips på vart man kan söka jobb... jag ville ju va på kicks.. flyttar ju SNART!!! orkar inte pendla till el stockholmo ;) KRAMMM!!

Postat av: Marie B

anna p är det din chef? det är nämligen hon som ska kontakta mig nu (om det kommer göras vill säga) berättade malin, eftersom malin har slutat redan.



vill du lägga ett jättegott ord för mig vännen? hihihihi ;) KRAM!!!!

2010-03-05 @ 13:44:48
URL: http://jaghetermarie.blogg.se/
Postat av: mary

jag förstår det, hon verkar supertrevlig! vem ska ni få i stället då? vet ni det?



hoppas jag får tjänsten... då blir vi nästan kollegor mihi

2010-03-10 @ 07:59:52
URL: http://jaghetermarie.blogg.se/
Postat av: A

god morron ((=

vilken tid brukar du stiga upp? :D

2010-03-10 @ 08:11:22
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback