Det finns hopp om en förändring men det tar den tid det tar. En ny start, jag tänker nya tankar.

Smider planer och nu har jag kommit en liten bit på väg. Jag har kommit så långt att jag faktiskt tror på mig själv i det här. Jag kan. Jag vill. Jag ska. Det känns som om jag har förhalat det sååå länge men samtidigt har jag kanske inte varit redo förrän nu på det psykiska planet. Jag tror att jag har kommit till en punkt där jag faktiskt kan acceptera livet så som det är just nu. Jag ska inte ljuga, jag har jobbiga dagar men de bra dagarna överglänser alltmer ofta de dåliga dagarna. Häromdagen var en överjävlig dag inombords och någonting ångestliknande bultade innanför bröstkorgen. Jag hatar den känslan och jag försöker verkligen att peppa mig själv sådana dagar. Det syns inte på utsidan men det finns där. Men på något sätt känns saker och ting lättare att hantera nu och jag tror att jag menar det mesta.
Nåväl.

Men nu ska jag fasiken ta mig i kragen och faktiskt kunna erkänna för mig själv och andra att jag fan är bra på det jag gör. Jag kan det här så nu jävlar är jag pepp! Det må kanske vara ett litet steg för andra men ett stort steg för mig.




Kommentarer
Postat av: mam

tror och älskar dig.Kram mam

2010-03-27 @ 00:01:00
Postat av: Anonym

Tror med.. <3 Kan Tuna Park- festen göra nåt åt saken maybe?? ^^

2010-03-27 @ 07:34:14
Postat av: jessi

Du fixar det!! kram

Postat av: elli

Du klarar allt gumman! du är en stark person med ett underbart hjärta. vill du så kan du <3

och om du vill prata så tveka inte en sekund.. jag finns alltid här, dag som natt, i sol eller i regn.

Att jag har dig i mitt liv är helt underbart, och som jag sagt förut, mår du dåligt så mår jag dåligt, MEN mår du bra, som du säger att du gör alltmer nu, så är ingen gladare än jag!



Älskar dig ängel min <3

2010-03-28 @ 01:23:38
URL: http://elliwallman.blogg.se/
Postat av: elli

jag är förövrigt nyfiken på vem som skrivit kommentaren om TP-festen ;P haha

2010-03-28 @ 01:24:44
URL: http://elliwallman.blogg.se/
Postat av: Dessan

Tack mam, älskar dig! <3

2010-03-29 @ 00:51:16
URL: http://dessa.blogg.se/
Postat av: Dessan

Ellisen: JAG MED! Vemvemvem e du? Jag misstänker sis? Haha!

2010-03-29 @ 13:29:36
URL: http://dessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback