Det är bara saker man ser

Det blev en rackarns trevlig 30-årsfest i lördags. Sis&jag började kvällen hos Punkjocke där också Johanna&Robin var, för att en halvtimme senare bege oss till Papas Tapas där festen hölls. Svårt å sätta ord på kvällen men jäkla trevligt var det! :) Runt halv tolv-snåret flyttade vi festen till Vainot :)
Tack Nikke för att jag fick komma!  :)


Söndagen vaknades det upp med redig baksmälla. Tur att det finns "medicin" för sånt... höhö. För den bästa medicinen mot baksmälla är... ;) Och tur att jag var ledig, annars hade jag nog mer stjälpt än hjälpt på jobbet, haha. Så söndagen spenderades med andra ord till sängs, till halv-jävla-sju! Sen spatserade jag vidare till brorsan där det vankades födelsedagskalas för Pia. Typiskt mig å komma bakis på familjetillställningar... När mamma fyllde 60 somnade jag på soffan bland en massa folk. Kul tjej och nej. Det är inget jag är stolt över.
Nåväl.

Gårdagen är svår att ta upp utan att bli irriterad. Skulle jobba på stan, 10-18.30. När jag kommer dit finns inte min anställning där kvar i systemet (har jobbat extra där förut) och jag kan därmed inte logga in mig eller komma in i kassan. Toppen. Gaaaaahhhh! Jag ställer upp för att hjälpa och för att det behövs men så blir det bara skit. Jag behöver inte säga nåt mer. Jag blir bara så jävla less.


Idag har jag en av mina sämre dagar därför besparar jag er mer babbel&klagomål för idag.
Sorry folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback