Weekend wars

Har varit en rackarns härlig långhelg! Bara det att ha varit ledig i 4 dagar... nu känner jag mig taggad att bege mig till jobbet imorgon. Här finns minsann ingen söndagsångest!

AC/DC var riktigt jäkla bra! Kanske tillochmed obeskrivligt bra! Hardcore var förband, coolt å få öppna åt AC/DC!
Fredagen skulle spenderas åt Stockholmsshopping men shit alltså - stockholm jag gillar inte dig! Haha! Jag pallar't inte! Dessutom var det nån jävel på hotellet som, utan att överdriva, envisades med att spola i toaletten på rummet bredvid oss säkert 25-30 gånger på raken! Så vi åkte hem med 11-tåget redan, haha!


Fredagskvällen blev inte alls som planerad. Aj. Nog sagt om den saken. Punkt.
Men nog fan blev den bra ändå! Riktigt bra! :) Parkhäng i Rothoffs med massa fina människor och senare Vainot.
Igår blev det till att ta konsekvenserna från det som rann ner så lätt kvällen innan. Jisses. Men det var det värt. Haha.
Gårdagskvällen spenderades hemma hos Michelle&Tomas med Martan och Tomas bror, senare en sväng till Rothoffs och eftersom det var så äckligt mycket folk på Nybron satte vi oss på Royal Oak. 
Jäkla fin kväll med er <3

Nu garderobsrensning. Kul. Not.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback