Jag ska göra mitt bästa nu

Fy fan vad jag tycker att det är jobbigt att sjukskriva mig från jobbet. Usch. Sen jag började på Kicksan för 2 år sedan (!) tror jag att jag har varit hemma från jobbet 2 eller 3 gånger. Plus idag. Jobbade 12-16 sen pallade jag inte mer. Förkyld som ett as å nån nerv i kläm i ryggen så jag hade svårt å göra nån nytta med alla jäkla reavaror... så det blev till att ringa in det unga artilleriet så pensionären fick bege sig hem till sängen, haha!
Tack Alex! :) Verkligen! Jag har mer eller mindre legat däckad sen jag kom hem sånär som på 2 duschar för å känna att jag lever, hämtat snorpapper x antal gånger och (haha) dessutom lyckats doppa snorpappret, använt ja, haha! i oboyen, va fan liksom?! Äckligt? Pretty! Haha! Dessutom har jag grinat mig ikapp säsongsavslutningen på Grey's.  Jag behöver bli frisk nu tack, haha!

5 dagar kvar till flytt... Äntligen! Eller ja... blandade känslor. Fast det vet ni redan.
På torsdagen drar vi till Borlängeoch Peace and Love! Så jäkla taggad! :)

Du gör mig sådär fånigt glad...
:)












Kommentarer
Postat av: elli

Åh, fånigt glad gillas så jäkla mycket! :) vad glad jag blir när jag läser det! =) jag är så himla glad att du är glad.. men de vet du ju redan, hihi.



Ja nu får du allt bli frisk!!



<3

Postat av: jessica

krya på dig gumman!

2010-06-24 @ 10:13:08
URL: http://jessisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback