It's a great day to be alive

Idag har varit en sån där dag som jag mest känner för att gå runt och le hela dagen. En sån dag då jag faktiskt kan hålla tankarna i schack.
Dagen har bjudit på underbart väder, födelsedagspicknick på djurgårn med kollektivet och mamma&pappa (där min tallrik blev länsad på majs av lillhjärtat, haha! Bästa! <3), sen en promenad förbi nya lägenheten, glass nere vid ån, en sväng genom gamla stan, pizza med kollektivet, en dos av fina vänner genom luren, jobbat, besök på jobbet, och efter jobbet en liten mysstund med Ellisen <3

Igår fick jag veta att jag blivit godkänd i bostadsrättföreningen, kan ju vara bra så jag får flytta, haha!
Idag gjorde jag dessutom adressändring from 28juni. Det här kommer bli bra.


Till vänner&familj: Att ni orkar lyssna. Att ni orkar stå ut med mitt humör. Att ni står där i vått&torrt.
                           Utan er vore jag ingenting. Jag älskar er.



Kommentarer
Postat av: elli

Fler såna dagar vill vi ha =)

Du är underbar hjärtat! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback