Miss you so much more

Om jag kunde förklara känslan så skulle jag göra det. Flytten är avklarad och jag trivs hur jäkla bra som helst
-redan! Älskar verkligen den här lägenheten. Min lägenhet. Tusen tack till alla som hjälpte till, utan er hade det varit omöjligt! Är så tacksam! TACKTACKTACK!
Idag har jag varit iväg å gaddat mig igen :) Det blev en rockig pinuppa, haha. Jag gillar den skarpt! ;) Kanske ska messa över en bild till brorsan bara för å jävlas (ang. vadet) ;) Haha!
Resten av dagen har jag spenderat med Ellisen å kollektivet <3 Senare nu ikväll var Emma&Tommy över en sväng för å hämta nycklarna till Hellstedtsgatan. Blev ett par glas rött också :) Mysigt <3

Imorgon beger vi oss mot Borlänge och Peace&Love, ska bli riktigt skönt å komma ifrån stan några dagar.
Tar dock emot lite när jag inte hinner träffa någon jag saknar innan vi åker. Helt ärligt känns det förjävligt.

 Saknar.


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Åh, neeej, hann han ej komma över, vad trist! =( Han får ta sig en långåkare till Borlänge helt enkelt.. Det e ju bara Sala Falun, sen e han snart där! ^^

2010-07-01 @ 08:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback