Berätta hur du gör

Midsommar är över för i år. Härligaste midsommarvädret ever.


Kvällen spenderades hemma hos brorsan å familj med kollektivet och pappa. Finaste mamsen var tvungen å jobba :( Brorsan och jag har ett 20-årsvad och det är väl lika bra att föreviga det, haha. Han har en rätt stark åsikt om tjejer och tatueringar och givetvis kontrade jag och berättade att jag ska tatuera mig igen om
2 veckor. Så om jag inte har ångrat å tagit bort nån tatuering inom 20 år klirrar 1000:- fint i kassan, HAHA!
Vad tror ni, vem vinner?
Jag vet redan. 


Senare hamnade Keith (brorsson) och jag på fest ute i Brottsta där bland andra Elin höll till. Träffade på diverse löst trevligt folk :) Vad vi inte riktigt tagit med i beräkningen när kollektivet släppte av oss i Brottsta var att vi tänkte beställa taxi hem på en av årets mest osmarta dag att beställa taxi, OMÖJLIGT! Haha! Så det blev till att traska... vartomannat i 6cm klackar vartomannat barfota. Lämna av Keith hemma och sen traska vidare hem. 
Bra promenad. HAHA!


Idag har jag spenderat fina timmar med Ellisen, först en sväng på Djurgårn för att senare inta soffläge efter att ha inhandlat nödvändigheter, haha! ;) Tack för en fin dag hjärtat och förlåt för att jag antagligen tjatat hål i örona på dig! <3<3<3


  

Kommentarer
Postat av: elli

Jag har inte fler hål i öronen nu efteråt än jag hade innan, så mig är det lugnt med! Jag finns alltid här för mina vänner, bara att prata av dig <3 Jag är en bra lyssnare tror jag ;)



Tack själv för en helt fantastisk bakisdag, som konstigt nog inte var riktigt så bakis som man trott att den skulle bli! ;)

Du är bäst hjärtat! <3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback