Sometimes I just need to spell it out

Måndagen är snart slut. Helgen gick i vanlig ordning alldeles för snabbt. Hur man nu definierar helg när man jobbar varenda vareiga helg. Nåväl. Någon slags helg-feeling infinner sig oftast ändå.
Helgen blev så jäkla bra! I fredags var planen utgång men det slutade med att Elli, Elin och jag myste här hemma istället <3
Lördagen jobbade jag 12-16, sen var bästa Sanna så rackarns söt och skjutsade ut mig till Borsökna. Där vankades det kombinerad 25-års- & examensmiddag/fest för Tessan <3




Senare begav jag mig till Elin där det vankades något som skulle kunna betecknas som en av de galnaste tjejfesterna, haha! Sjukt kul! =)
Som vanligt svängde vi våra lurviga nån timme på Vainot innan jag kände att jag skvalpade omkring på aningen för mycket alkohol. Så ett stopp på Flottstocken för någon slags föda för att sen landa hemma hos mig.
Jag i fåtöljen. Elin i soffan. Inte alltför länge därefter däckade vi där vi satt. Haha.

Gårdagen tillbringades i liggande ställning i soffan framför tv:n. Ungefär så.


Tack alla fina för en fantastisk helg!

/Dess


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det var verkligen en sjuk kul tjejkväll :) Det måste göras om!! hehe love you <3

2010-02-07 @ 17:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback