Klubbland.

Gårdagen var en rackarns bra dag. Den började med att vakna med vetskapen att lönen hade rullat in på kontot under natten och sen lunchades det med Ellisen&Sanna <3 Gick en sväng på stan och inhandlade presenter, bebiskläder och barbrapappa-mys, till James. Vid ett var jag hemma hos Angela&Söder och hälsade på lillkillen. James. Så liten. Så söt. Så mysigt å snusa bebis! Haha! <3 Saknat Angela har jag gjort som en toka så det var massa mys å prata bort massa timmar med henne <3

Sen begav jag mig hem för att piffa lite snabbt inför kvällen och sen iväg till Elin för inflyttningsfest. Det var planen. Klev innanför hennes dörr strax innan 22. Bra Dess! Åt spontan middag (det brukar det oftast bli, haha) med kollektivet och sen spenderade vi ett par timmar ihop innan jag begav mig iväg för festligheter <3
Speciellt kul å träffa Andreas&Camilla :) Senare blev det Nybron dit fasiken snudd på alla härliga Vainot-människor hittat till. Vid stängning blev det efterfest hos Johanna&Robin, jättetrevligt! =)
Ramlade hem runt 5 snåret.
Jag kunde vid väckning konstatera följande efter gårdagen/natten:

1. Jag hade ådragit mig ytterligare x antal blåmärken på knäna...
2. Jag har även ådragit mig ett ytterst konstigt sår på fingret. Som en lång blodig reva. Aj.
3. Too much alcohol...
4. Det kommer bli en tuff dag på jobbet...
5. Jag ska uppfinna festliga knäskydd. Tänk er en redig baksmälla i knät. Typ. Eller nåt. Kanske.


Dock fick jag skjuts och blev hämtad till och från jobbet av kollektivet. Bussen hade varit en tragedi en dag som denna. Haha. Sis och jag åkte en sväng och handlade mat och sen har mestadels av kvällen spenderats en trappa upp. Kollektivet. Vårat kollektiv. Tänk om det kunde vara så jämt <3



Nåväl. Ett livstecken såhär på lördagskvällen.

/Dess





Kommentarer
Postat av: Syster yster

Kollektivet is the shit!!! <3

2010-01-17 @ 20:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback