En obeskrivlig känsla

Igår var det två år sedan som min värld i stort sett föll ihop. Två år sen. Tiden rullar på.
Men det var också för två år sedan som jag insåg att det var där och då som mitt liv började på riktigt.
Jag blev jag. På bara några månader växte jag otroligt som människa och det var då jag fick känna på hur det verkligen var att leva - på riktigt. Utan er; mina vänner och familj hade jag nog varit densamma som då.
Så tack för att ni öppnade mina ögon för det verkliga livet! <3


Idag är det ett år sedan som Nelia föddes. Lilla hjärtat <3 Det känns häftigt att ha fått följa dig så nära under ditt första år. Att känna saknaden i kroppen efter att inte ha fått träffa dig en dag. Det har liksom fattats någon en sådan dag. Så många gånger som du har fått mig på bättre tankar och fått mig att må så jäkla bra.
Ett leende eller en blick från dig hjärtat och mitt hjärta smälter.
Du har en speciell plats i mitt hjärta <3
GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG!


En av de första bilderna på skönheten!


1½ månad gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback