Everything else disappears

Mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
    ...

2. Höll du några av dina nyårslöften?
    
Varför ge löften som jag ändå inte kan hålla? Så nej.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
   
En av de få personer som vet ALLT om mig ; älskade syster&Pontus till mitt lilla hjärta, även Angela&Söder, 
    Erika&Martin.

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
    
Nej, tacka fan för det.

5. Vilka länder besökte du?
    .......... Tyvärr.
   
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
    Egentligen kanske det bästa är att vara utan, men gissa mitt svar? Kärlek. Någon som tycker om mig och vill   
    vara med mig för den jag är.  Men bäst att inte ha några förväntningar för då blir man bara besviken.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
    
21 januari, då Nelia föddes.

8. Vad var din största framgång 2009?
    
Oj... hade jag några större framgångar? Haha!

9. Största misstaget?
    Oj hur många lyckas man inte med under ett år... Kanske att många små har lett till ett större.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
      Japp både och. Såklart?

11. Bästa köpet?
      Knäskyddet (fast det fick jg iof av mamma&pappa)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
     
Kläder&makeup...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
      Ja.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
     
Mona Lisa Smiled, Touch too much, chariot, Don't stop believin

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
     
Gladare, ledsnare... jag vet inte. Bådeoch. På samma gång.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
     
Rest

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
      ...

18. Hur tillbringade du julen?
     
Den här julen var den absolut bästa på åratal. Var hemma hos mamma&pappa och åt julmiddag på Solbo för 
      första gången, dessutom träffades D & P för första gången på 8 år (?) Julafton 2009 föll en stor sten från
      mångas hjärtan.

19. Blev du kär under 2009?
      Jo jag blev nog det. Trots allt. På gott och ont. Men jag lärde mig en del på vägen.

20. Favoritprogram på TV?
      
2½ men

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
      Inte hatar.

22. Bästa boken du läste i år?
      Hm... Nikki Sixx självbiografi; Heroin diaries. Vidrig, naken, stundtals rolig. Jävligt ärlig.

22. Största musikaliska upptäckten?
      Anouk (jag är liiite efter)

24. Något du önskade dig och fick?
     
Ja.

25. Något du önskade dig men inte fick?
      Ja.

26. Årets bästa film?
      ?

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
      Åt middag med några stjärnor <3 sen firades det med fest på helgen!

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
      Ja.

29. Vad fick dig att må bra?
      De människor som hela tiden får mig att hålla mig ovanför ytan. De som tycker om och älskar mig precis
      som jag är. Vänner&familj.

30. Vem saknade du? 
      Många.

31. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
      Mestadel rockig

32. De bästa nya människorna du träffade?
      Jag behöver inte nämna några namn. Ni vet ändå.


Kommentarer
Postat av: elli

JAG ÄLSKAR DIG HJÄRTAT <3 <3 <3

Postat av: Mariet

Hej svejs o gott nytt år!

Du, du, du, du.... har ni någon ledig tjänst på ditt KICKS??? Eller vet du om dom har det på KICKS i Eskilstuna centrum... eller åhléns?



Jag ska ta tummen ur röven o flytta snart... :)

2010-01-04 @ 22:50:18
URL: http://jaghetermarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback