Perfect picture

Hur har folk tid å uppdatera vareviga dag gånger 3 inlägg - hur fan är det möjligt?
Nåväl.

I den här bloggen uppdateras det istället alldeles för sällan.
Hm. Jaja.

Så vad har jag gjort sen sist. Ingenting som jag orkar sätta ord på. Dagarna går upp och ner. Faktiskt mest upp den senaste tiden, men sen kommer alltid de där förbannade svackorna. Men men. Blir bara så arg på kroppen. Herregud. Känns som om jag sitter fast i en uråldrig kropp med alla krämpor. Pinsamt. Nåväl. Jag har i alla fall mat på bordet, tak över huvudet och ja...ni hajjar.

I lördags flyttade min äldsta bror m. familj hit till stan. Huset är enormt. 340 kvm. I like! =)
Var där och hälsade på i söndags, åt middag och kramades med killarna <3 Mysigt att ha de allihopa nära!


Skittråkig uppdatering indeed men nu vet ni att jag lever!

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback