Time will change you

Sådärja. Den här gången gick jag från blond till orange (förpigmenteringen) till svart till mörkröd på 48 timmar.
Haha. Grattis till mig. Tror att jag slog mitt eget rekord. Tack Ellisen för hjälpen! <3
Slutsats: jag är numera mörkrödhårig ;)


Nu jävlar ska jag ta tag i mig själv. Träningskort ska inhandlas och innan februari är slut ska jag ha ringt vårdcentralen för å förhoppningsvis få en tid för röntgen för knäna. Idag har jag ondare än ondast och jag tror att mycket beror på att jag har varit ute och gått längre promenader de senaste dagarna. Får se om det jämnar ut sig till det bättre eller sämre. Kanske måste det nå toppen av smärtan innan det kan gå tillbaka och bli bättre. Kanske tillochmed bra.

Tack snälla mamma&pappa för lunchen på jobbet idag.
Mysigt att ses en stund även om jag var trött som en gnu <3

Imorgon måste jag hinna upp en sväng och pussa på Nelia-hjärtat innan jobbet! Det gör ont i mitt mosterhjärta å inte hinna träffa henne varje dag! <3 Kanske att jag slänger in ett hej till hennes pappa också, haha! ;)

På fredag blir det fredagsmys hos Angie och lilla James <3 ... så länge inte den dumma förkylningen bryter ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback