Lets go all-in

Helgen blev nog den bättre på länge! :)

Fredagen bjöd på fest hemma hos
Rozaleen, hela kvällen var bara så otroligt bra! Tack ni alla som var med och förgyllde den! :)

Lördagen jobbade jag 12-16, grymt mycket folk och jag kände mig bara så jäkla pepp och glad. Vad kan jag säga? Jag älskar mitt jobb! Kicksfamily är kärlek <3
Kvällen bjöd på förfest hemma hos Martan&Nicke för att sedan bege oss till Vainot där bland annat Martan skulle spela skivor under kvällen. Sex stycken var inbjudna för å spela skivor och hon var en utav dem :)
Jäkla trevlig kväll med mycket folk! Dock ryckte det lite i pensionärsnerverna runt 01-snåret så det blev en tidig hemgång, haha. Tacka fan för det för i söndags var knäna knappt i bruk att kunna gå. Helvetesknän.

Söndagen städade jag bort den sista baksmällan och sen blev det familjemys hos brorsan med mamma&pappa&kollektivet <3 Kvällen avslutades med film&kräftröra en trappa upp <3


Jäkla härlig helg, dock undrar jag hur fan jag kunde lyckas åstadkomma ett blåmärke på ryggen? Smalbenet pryds även det med ett stort blåmärke. Så går det när man går all-in. Haha.





Tack ni alla fantastiska som får mitt värld att gunga! <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback