Du min vän i livet

"De kunde säga vad som helst till mig, de kunde dra åt helvete
men ett enda ont ord om dig har alltid fått mig upp i ringen"


Vet fan inte vad jag ska skriva. Har typ tusen saker som bankar kring däruppe men inget jag vill prata om.
Antingen är det allt eller inget. Upp eller ner. Ingenting känns längre vettigt. Jag vet inte riktigt vart jag står. Vart jag är. Jag vill så mycket men det känns som om jag står still. Jag kommer liksom ingen vart.
Saker&ting känns på något sätt ytligt just nu. Vad nu det handlar om.
En nära vän känns mer och mer avlägsen, som om det inte längre finns någon plats. Jävligt tråkigt. Kanske lika bra å låta det vara... Jag vet fan inte.

Tessan jag saknar dig! Jag hatar Stockholm och jag vill att du ska komma hem! NU! Jag vill ha dig här, nära och kunna träffa dig närsom! Jag saknar dig verkligen! Ajaj i hjärtat! Typiskt mig, nu tjurar jag också.
(Sen vet du att jag är sjukligt stolt över dig, modiga, fina du)    <3

Ellisen - vi måste styra upp en vi-dag. Göra vadsomhelst eller ingenting. Bara vara.  <3
Saknar att spendera tid med dig! Skitschema som förstör hela tiden! :(







Kommentarer
Postat av: Elin

Gumman då <3 du vet att du har många sanna vänner som finns här iaf. Och hoppas inte du menar mig som avlägsen? då fattar verkligen inte jag något måste jag säga?? Men hoppas du menar en annan. annars måste vi nog prata! PUSS

2010-04-09 @ 10:19:08
Postat av: elli

Åh min underbart vackra finaste och mest fantastiska vän <3 Utan dig i mitt liv så skulle jag inte veta vem jag var,hur jag skulle vara. jag kan inte förstå hur någon skulle vilja dig något dumt. Du är värd det bästa och med därtill!



JAA! nu tusan måste vi göra något åt detta, det funkar inte längre att vi inte kan hitta på något längre :(



Älskar dig tills hjärtat slutar slå <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback