Har skickat in min ansökan till framtiden

Min laptop dog totalt igår. Eller. Kanske skärmen snarare. Så det vara bara till å inhandla en ny. Utan dator är inte möjligt. Haha! Nelia fick den gamla eftersom hon älskar att fixa med den. Men den ungen är inte dum. Hon märkte snabbt att den var utan sladd och att skärmen var helt svart. Därefter var det fullt fokus på den nya laptopen!
Haha! Lilla hjärtat <3
Nåväl.

Var å kollade på en lägenhet igår. Riktigt fin och bra läge, dock kändes den mindre än vad jag trodde. Men. Utgångspriset var 295 000:- MEN! nåt rikspucko hade lagt 350 000:- som första bud!
Var även på en visning idag men där var det bara in å vända för jäklar vad skabbig den var! Huga!
Men det är bara att fortsätta se sig om för nu vill jag tusan ifrån Hellstreet. Kollektivet tar jag iof gärna med mig!

Lunchade med finaste
Jessica idag och sen blev det en sväng på stan. Fyllde kylen inför helgens festligheter och inhandlade en bikinitop. Jisses, det är fasiken dags för hårdträning nu så man vågar visa sig i sommar! Woopwoop!

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback