En undran om vem som svek vem först

Underbara fantastiska vårväder! Om det skulle vara vår/sommarväder året om, skulle man alltid gå runt med den här sköna känslan i kroppen? Just wondering.

Idag klevs det minsann upp tidigt för att barnvakta lillhjärtat medan sis var på vårdcentralen. Barnprogram&mys&rån&Maja Mus <3 När sis kom tillbaka däckade jag på soffan. Tidiga mornar är inget för mig. Haha. Morgontrött som ett as.

Har städat bort ett antal påsar med massa prylar idag. Väck med det. Mitt internet funkade inte så jag var ju tvungen att sysselsätta mig ;P Sen att jag enligt vissa är lite av ett städfreak är en annan historia.

Eftermiddagen/kvällen spenderades med Elin <3 Var länge sen vi sågs bara vi, så det var riktigt mysigt :)
Middag.Glass.Minnen.Tjatter.Skratt. Sommarplaner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback