You should be careful what you wishing for

Måste ju nästan kunna påstå att jag tar det här med mosterrollen och "tant"-rollen pretty serious! ;-)
Eller så var det syrran som tog storasysterrollen till en annan nivå och tog med mig på öppna förskolan (ungefär 19-20 år försent). Det var i alla fall vad jag pallrade mig upp till imorse vid nio. Sanna&Jonte joinade oss också =)
Då jag inte hade något barn att gömma mig bakom när det var sång&dans så fick jag leka med tanten-herself!
Varför är det alltid så svårt att inte svära när man inte borde? och varför är det så svårt att inte svära inför barn?
Nåväl.

Därefter blev det lunch på Tuna, shopping (sånär som ett nitarmband på KappAhls barnavdelning för min del, haha!) och fika med Ellisen som jobbade. Var hemma vid tre och plötsligt var jag i färd med rensning i badrumsskåpet. Fan vad produkter det till synes lilla skåpet kan innehålla! Nåväl-

Kvällen spenderade med kollektivet <3


Borde nog bege mig i säng inom en snar framtid för imorgon är det ID-kurs på Kicksan på stan 08.00-10.00.
Sen är jag ledig resten av dagen =)

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback