Vissa sår har längre verkningstid än andra

Fem år och fem födelsedagar. Det är bara fem av de tusen gånger jag inte visste om det vore okej att skicka ett sms, att höra av mig. Rädd för att inte få något svar tillbaka vilket skulle göra ändå ondare. Ärligt talat så trodde jag aldrig att jag skulle få chansen att kalla dig bror igen utan det där hålet i hjärtat. Jag trodde nånstans att det skulle förbli oläkt. Det sägs att tiden läker alla sår. Isåfall har vissa sår väldigt lång läkningstid. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna förlåta dig.
Men. Så fort jag såg dig så var du förlåten. Såret var läkt. Tiden hade stått stilla under åren som gått.
Idag kunde jag skicka det där messet till dig för att gratulera dig på födelsedagen, så:



Grattis älskade bror på födelsedagen!
<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback