När ingen vet, när ingen ser

Jag undrar om man kan bota morgontrötthet?
Annars: testperson finnes!

Var trött som ett jäkla ägg när jag vaknade igår morse (kl. 10, förmiddag för normala människor?) Nåväl. Jobbade 12-19.45, dagen flöt på riktigt bra med förberedelser inför inventeringen på tisdag. Efter jobbet mötte jag upp Sanna för att bege oss till Tessan där vi fick jättegod middag och vin =) Lite senare ramlade även lite annat folk in. 00.40 klev vi in på Nybron, efter kisspaus på "det bästa kisstället i hela stan ;-)" och blev rätt förvånad när dom sågat ner buskjäveln! Jaja, nöden har ingen lag så tro inte att det stoppade oss... haha!
Min cykel är om möjligt ytterligare lite tillknycklad... cykelkorgen är den som råkade mest illa ut. Cykelledning och telefonprat kombinerat i packat tillstånd är tydligen inte att rekommendera, haha. Lägg till ytterligare en packad person att halvt kliva in i också. Fråga mig inte men helt plöstligt låg cykeln på marken och vi stod mest bara och tittade som i "vad fan hände?!" Haha! Nåväl.

Idag jobbade jag 12-16, full rulle på kunder, kul! =) Vid hemgång var det dags att cykla hem, med Sanna på pakethållaren, eller ja... det började så iaf, haha!
Var grymt sugen på utgång ikväll speciellt med tanke på att jag är ledig imorgon, men ingen annan var. Så kvällen har slagits ihjäl med sömn och kräftmackor, glass & film en trappa upp =)


/Dess


Kommentarer
Postat av: Marie

tjoho tjohej, tackar! :) åhléns city stockholm! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback