It´s been a while since the last time we spoke

Det kanske är på tiden för ett inlägg?
Har haft noll inspiration till att blogga, om än mindre tid.

Elin kom hem i torsdags, galet men så jävla nice! Har verkligen saknat dig vännen! <3
Helgen bestod av det vanliga. Jobb&utgång. Lördagen blev det förfestande här med favoritJocke å killarna å Calle med vän. Grannen på min våning hade fest så två fester blev till en. Trevligt =)

Jobbade även igår å idag var jag ledig. Välbehövligt. Tydligen. Ställde inte klockan igår kväll när jag gick och lade mig utan tänkte att jag skulle sova så länge som kroppen själv bestämde sig för. Mmm. Hoppsan. 13.20 flög jag ur sängen i halvpanik över...? Nåväl. Syrran tatuerade sig så Nelia och jag var ute och gick en sväng, överallt och ingenstans, babblandes å med klappade händer. Älskade unge <3


Kvällen har bestått med middag på Beirut Sellers med Tessan och sen myskväll en trappa upp med kollektivet och Söderholm. Kladdkaka&Idol. Det är hög mysfaktor =)


/Dess

Kommentarer
Postat av: sanna

baby! jag har en grej till dig, du kommer älska den!! puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback