Varm i hjärtat

Är så jävla trött på ytligheter så därför bjuder jag på en händele direkt ur hjärtat, sann- tro det eller ej ;-)

I fredags hade jag en festmake på jobbet, sotning, me like =) Nåväl.Plötsligt är det en liten kille på kanske 4-5 år som liksom sneglar på mig och viskar generat något till sin mamma. Mamma säger högt: - Har hon fint hår? och tittar på mig. Lillkillen tittar på mig igen, sen på sin mamma och viskar återigen någonting. Mamman: - Jaha är flickan fin. Lillkilllen tittar på mig igen, generad över en morsa som inte kan hålla klaffen? ;-)

Man blir varm i hjärtat.


Kommentarer
Postat av: elli

Naaaww!! han har ju helt rätt, du e så fin gumman <3

och insidan är inte dålig den heller =)



Puss

Postat av: jessica

nää gud va söt!

2009-10-09 @ 11:05:04
URL: http://jessisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback