My lullaby

Igår intog kollektivet buschen med befattningarna "husvakter" och "grävmaskinsgubbsvakter" då mamma och pappa är i Tyskland och bunkrar ;-) Dock sumpade vi visst jobbet som "grävmaskinsgubbsvakter", hur fan vi nu inte kunde vakna av nån grävmaskin precis utanför fönstret. Medvetslösa?! Haha.
Nåväl. Mysigt ute i buschen var det iaf. Tindra och jag myste som back in the old days, hon har knappt låtit mig peta på henne sen hon flyttade till mamma&pappa&tjejerna. Dock saknade jag mamsen&papsen&Amber (barnätarhunden;))


Väl hemma i stan igen var jag tvungen att skaka av mig lite lantluft så eftermiddag/kvällen spenderades som sagt med Ellisen på stan =) Mysigt!


Snart är det dags för sängen. Efter 5 dagars ledighet har verkligheten kommit ikapp så imorgon ska det minsann arbetas ;)


/Dess


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback