I dont want the world to see me

Dagen började bra. Tidigt efter alldeles för några timmars sömn, men bra. Var Lancome-kick-off på jobbet, 8-10, så fick träffa två av mina stjärnor <3 Då den var över fick jag lite smått ångest över att behöva komma hem till lägenheten så jag begav mig till Öppna förskolan istället. Åkte hem med sis&Nelia och åt sen lunch uppe med dom och Pontus, thanks.

Fan.fan.fan. Resten av dagen har jag i stort sett sovit bort. Noll energi, den går åt till all jävla tankeverksamhet. 
Rätt trött på skiten. Minst sagt. Igår kändes allt bra, och jag undrade vad felet var (!?) Felet måste ha varit ett stopp i tankeverksamheten. Inget allvarligt, jag menar nu är det ju som det brukar.



"No one likes a sad face"


Kommentarer
Postat av: elli

älskling! vad ska vi göra med dig?

det gör så ont att läsa att du mår så dåligt :(

som jag sagt förut, du är bra på att dölja, men jag vet hur du känner under fasaden och det skär i mig!

What to do??



massa kärlek <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback