That kind of loving

Lördag och söndag är redan förbi och det har varit en bra helg =)
I fredags, då planen var att inta soffläge för att sedan inta sängläge gick som det brukar. Sis&jag var en sväng på nyöppningen av Nybron, jäkla fint det är nu =) Vainot har flyttat hem (läs:ner) igen. Jag lyckades bli stenpackad vilket fick - inte helt oanade konsekvenser - när jag var tvungen att kliva upp vid åtta för att vara på plats på jobbet 9.30. Jösses! Men kul var det! Johanna, nästa shotrunda står jag för! ;-)


Efter jobbet blev det myskväll hos Ellisen <3 Planen var ju att fira Jonte men Sanna mådde inget bra =/
Kikade på film och bara myste, tack stumpan! <3

Idag jobbades det 10.30-17.10, mamma&pappa bjöd mig, kollektivet och brorsan, Pia & killarna på lunch, tusen tack <3 Dock hade jag en halvtimmes rast så det blev ingen lång träff men jag uppskattar det till tusen =)
Mysigt!  Har firat nu ikväll, stora killen =) Åt Sannas hemgjorda, jäkla goda ärtsoppa och sen blev det tårta =)
Stjärnor är vad ni är <3


Jobba imorgon så sängen vore ett alternativ ;-)

Nåväl.

/Dess

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jättekul o läsa att du har fullt upp o trivs =) hajade dock till när ja läste "goda ärtsoppa" haha stämmer de? ;) puss på dej gumman

2009-10-12 @ 12:28:31
Postat av: Johanna

Haha, ja dedär shotsen kanske inte var det smartaste, men roligt var det! :)

Och nästa utgång ska jag tygla mina aggressioner bättre, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback