You dont have to say you love me

En välbehövlig ledig dag. Minst sagt. Jag har inte gjort något vettigt. Vad som nu räknas som vettigt.
Jag har tagit sovmorgon, myst hela dagen med två av mina favoriter (Sis&Nelia) tills vi alla tre däckade i soffan, blivit bjuden på pizza (tack Pontus!), träffat Elin som jag inte träffat på ett tag och som nu ligger och sover i min säng och inhandlat godis i en godisburk (ja godisburk!)
Det har varit en jäkla skön dag.


Imorgon jobbar jag 15-20.10 och jag vet vad som väntar... massa varor... Elli har redan förvarnat om morgondagens extraleverans. Är dock orolig hur mycket mer ryggen pallar för tillfället.
I helgen hade jag sjuka ilningar i ryggen så jag knappt kunde röra mig. När jag satt i busskuren och senare på bussen var jag beredd att ringa någon stackare som skulle få baxa mig av bussen. Aldrig haft förut och hoppas inte att det kommer tillbaka! Nåväl.


Snart dags för sängen!

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback