Look forward, women!

Ser verkligen framemot min födelsedagsfest den 4:e! Sis och jag satt och spånade på vilka som vi vet kommer... Ca 18 personer har tackat ja och sen är det ungefär lika många till som jag är osäker på om de kommer eller inte. Haha! Men. Finns det hjärterum så finns det stjärterum.
Ge mig den 4:e nu! Tack! =)


Imorgon jobbar jag (äntligen! klättrar på väggarna snart av alla lediga dagar!) 12-19.45. Innan dess ska jag dyka förbi Expert inne på Tuna så dom får ta sig en titt på min lilla rosa laptop. Ljudet skär i öronen! Huga! Garantin går visst ut den 15/12 så bäst att passa på. Den har ju bara stått oanvänd i några månader. Typiskt mig att göra saker i sista minuten! Nåväl.

Efter jobbet blir det bio med Ellisen. New Moon. Ingen hysteri.



/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback