Sometimes you just need to spell it out loud to let the world hear

Jag tänker inte nämna några namn för jag vet (hoppas innerligt) att ni vet vilka ni är.
Mina guldkorn. Mina stjärnor. Ni är alldeles fantastiska! Det finns inte ord för hur mycket ni betyder.
Tack för att ni finns och för att ni är dom ni är.

Jag har försökt vara stark och bygga en fasad som utåt sett oftast ser välmående ut. Men det senaste året har det inuti mest känt som ett kaos. Bergochdalbana. Allt och inget. Förändringar både på gott och ont. Men. Ni ser igenom fasaden. Ni bryter ner den och hjälper mig att må bra inifrån och ut. Ni ser det som ingen annan ser. 
Som sagt, orden räcker inte till.
Jag hoppas ni vet att jag står vid er sida no matter what. Jag hoppas att ni vet att ni betyder så fruktansvärt mycket. Och framför allt. Jag hoppas att ni vet att jag älskar er. No matter what.






Kommentarer
Postat av: Natalie

vilken gullig liten blogg du har :)

take care, puss! <3

Postat av: Syster yster

Jag vet att saker inte är vad de borde just nu, gällande flera saker.. men för tillfället infinner sig en sak starkare än andra i dina tankar...

Jag såg bilderna... Ignorera, ehm, näääe, det går nog inte.. Dom sitter inprintade i din hornhinna just nu... Men se det som någon annans förlust... Du är för fin för att smutsas ner av det där... Finast! Massa kärlek till dig!!

2009-11-24 @ 09:43:37
URL: http://lildevil.blogg.se/
Postat av: Elin K

Fint skrivet gumman <3 love you!

2009-11-24 @ 23:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback