Beatiful liar

Igår vankade det glöggmys hemma hos Sanna för att sedan äta middag med Kicksfamiljen på Bistro Bar, ni är verkligen fantastiska och jag är så sjukt glad att få jobba med er! <3 Nästan fem timmar höll vi låda på Bistro innan Ronny lurade med oss till Fame. En gång och aldrig mer. Mer än så säger jag inte. Rekommenderas med andra ord inte på en fläck! Runt halv ett svassade Sanna,Karin, Anna & jag till Nybron och slog klackarna i taket.
Galet mycket folk och peppen var hög! =) Jag stoppar här för därinne kändes allt så jävla bra. Det var sen som allt kändes så jävla fel. Önskar att jag bara kunde skita i vissa saker och bara blicka framåt. Bara skita i allt. Men det är tydligen omöjligt. Önskar jag hade sluppit se. Fanfanfan.
 Ventilerade med syrran imorse och nu precis med Ellisen och efter det kändes det så mycket bättre i hjärtat. Tack för att ni orkade lyssna <3  Verkligen. Tack.
Nåväl. Inatt behövde jag iaf inte sova med tänd lampa som jag gjort de senaste två-tre nätterna då regnet har smattrat mot fönstrena och skapat jävligt osköna ljud, haha, då Danne&Isak (Flensfolket ;-)) sov över.
Alla galningar som stått utanför mitt fönster och velat döda mig. Ni skulle bara veta. Huga.

Idag har kollektivet varit iväg och firat älskade mamsen hela dagen. Jag satte i mig smörgåstårta, lade mig på soffan med Amber och vi stenslocknade båda två.Zzz.Saknar att ha griseknoan nära, där kan vi snacka kärlek <3
Vaknade lagom till gästerna började droppa in.

Försöker lägga upp lite bilder imorgon. Eller i övermorgon. Eller dagen efter det. Ni hajar. När jag har ork.

/Dess

Kommentarer
Postat av: Marie

hihi, mjaaa.. texten om alla dessa makeupboxar o kit som e "perfekta" som julklappar! i mitten nånstans.. puss!

Postat av: Maria

Att se det gör ont som fasikken, men att få det svart på vitt är på nåt sätt bättre än att undra... Då kan man ta det ifrån där... Bearbeta skiten ifrån hjärtat & ut.. För ut är den rätta vägen om man har sig på det där viset, japp!

2009-11-23 @ 11:36:41
URL: http://lildevil.blogg.se/
Postat av: elli

Allt för dig älskling, allt för dig!

Finns alltid om du vill prata, försvinner aldrig <3

2009-11-23 @ 13:01:12
URL: http://elliwallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback