Apologize

Helgen är redan förbi. (Kan man kalla det helg fast man jobbar?) Det är ju i alla fall då folk kalasar till det.
Så var tanken att det skulle kalasas i fredags men jäklar vad trött jag var efter jobbet (otippat?) och Elin kände sig krasslig så det blev till att köpa hem mat och inta soffläge. Hyrde Johan Falk-film, fyfan vad kass! Jag har hört massa bra om dom filmerna men det blev platt fall - för kass var den minsann!

I lördags jobbade jag 10 - 17.10. På kvällen blev det middag med sis, Martan & Nicke på Macbeth. Därifrån begav vi oss (förutom sis som skulle hem och natta lillhjärtat) till replokalen där vi träffade på en del trevligt folk =)
Sen blev det åter dags för MacBeth för å kika på Dirty Hearts där vi såklart träffade på ännu mer trevligt folk =)
Vid halv två ragglade vi hemåt och jag hittade hem - men inte in i sovrummet. Nej det blir inte smaskigare än så för jag var ensam, full som ett as och skulle hitta dörren in till sovrummet i mörkret. Missade dock sovrummet och hälsade istället på in í vitrinskåpen. SMIDIGT. Men som sagt. Jag hittade hem.

Söndagen mådde jag som ett as.Fyfan i helvete vad dåligt jag mådde. Ca 12.30 var jag människa igen.
Åtminstone en halv. Efter jobbet åkte Ronny, Johan, Sanna&jag å storhandlade. Så jäkla skönt å ha massa mat hemma igen, haha. Innan löning är det lite skralt både i kyl å frys, haha. Blev en mysig söndagskväll och liksom lite perfekt att avsluta helgen med några godingar :)


Tråkuppdatering jag vet och jag ber om ursäkt. Om och om igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback