Wind of change

Mötte upp Tessan och hennes pappa på stan då jag äntligen fått upp tvätten på tork. Pappa Tessan bjöd på lunch på Hurtigs, trevligt :) Tackar! :-) Sen kom syrran, Pontus, Nelia, Ekis, Vilgot & Nova förbi och fikade också. Mysigt! :-) Jag hoppas att folk inte lyssnar på vad vi pratar om när vi är på stan för saker och ting är inte rumsrena alla gånger, haha!
Gick sen en kort sväng på stan innan Tessan och jag åkte hem till henne och spenderade resten av dagen och kvällen där. Vid sju kom även Lisa förbi och vi käkade American :) Givetvis blev det Grey's!

Imorgon ska jag hoppa in och jobba kvällen istället för chefen. Bra med lite extratimmar den här månaden kan jag lova!
Nåväl.

/Dess


Kommentarer
Postat av: Elli

åh är det du och jag som stänger idag :)

hoppas det inte är något allvarligt med chefen bara.. orolig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback