We were born to fly

Natten var sådär... kunde liksom inte ligga som jag ville pga att tatuering var öm och hade därför svårt att somna. Lyckades dock till slut och vaknade av att Anna Boss ringde vid 8 och sa att hon var sjuk... Dock kunde jag inte hoppa in då jag var på Kicks på stan och jobbade idag. Helt okej men nej, det är Tuna som är hemma.
Vid halv tre kom syrran&Nelia in och hälsade på och i samma veva kom Jessica och Angelika förbi. Så jag tog min lunchrast och alla tjejer med mig och gick och tog en glass (och pommes att doppa såklart;)) i solen. Mysigt!

Efter jobbet mötte jag upp Elin, gick och åt middag på stan och sen mötte vi upp Mickis när hon slutade vid sju och tog åter en glass i solen, haha. :-) Senare åkte Elin&jag hem hit.

Imorgon jobbar jag 12-19.45 och sen är jag ledig i tre dagar :-)

/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback