It MUST have been....

Hursomhelst.
Är ledig idag och måste ta tag i diverse måsten.
Måste ringa telia om diverse frågor, jag hatar telia! Förlåt pappa, men det är sant! Men när dom försöker mjölka ur mig     massa mer pengar än nödvändigt blir jag sur. Eller nödvändigt... Telia tar väl fan överpris i allt?! Nåväl. 

* Måste jag skicka tillbaka färgen som jag inte längre behöver, haha! Nu får det nog vara svart för någon minut ;-))
 
* Måste städa.

* Måste
tvätta.
 
* Måste gå igenom all makeup och se vad jag behöver inhandla inför balmakeuperna.

* Måste ringa arbetsförmedlingen och berätta att jag fått ett vik.

Alla jävla måsten och jäklar vilket fult ord "måste" är. Jag hatar det ordet!
Nåväl.


Ikväll kommer Maria Diesel & Elin hit vilket jag ser framemot :-)


/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback