...

Hm att sova fyra stycken i en otroligt liten bäddsoffa är ett äventyr för sig...  - men det går - om man inte är så kräsen på sömn. Vaknade vid 05 av att Amber buffade på mig och klappade mig på armen med tassen. 20 minuter senare ringde pappas väckarklocka och minter senare ringde mammas. Har jag sagt att jag HATAR morgnar? (är den ens ett ord)

Vid tolv kom mamma hem från jobbet och tvingade med mig ut på promenad med Amber. Frusen redan innan pälsade jag på mig leggins och mysbyxorna över det,  två tjocka tröjor, en jacka och en väst  och så mammas handskar - hello michelingubben!

För att jag skulle ha känt att jag gjort nåt vettigt idag så tog jag tag i middagen så köttet ligger i marinad och potatisen och rotfrukterna står i ugnen.

Imorgon är det åter tillbaka till stadslivet...

/Dess

Kommentarer
Postat av: Elli

Åh saknar dig gumman!! Men imorgon gör vi stan osäker tycker jag..... LÖNING!! :D



Massa pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback