Sweet home alabama

Det blev visst en helhelg hos Elin! =) Har inte varit hemma i lägenheten sen i torsdags.
Valborg på Raw var sådär, förhänget hos Elin var i alla fall trevligt =) Var Sanna, Hanna, Victor, Calle, Elin & jag som förpestade tillvaron för varandra, haha! ;-) Blev hemgång från Raw redan vid ett.

Fredagen jobbade jag 12-16, sen hem till Elin där jag kunde njuta av ett varmt bad, så jäkla skönt!  Innan russinsymptomen hann dyka upp så blev jag "uppvtingad" då Elin och Emelie var hungriga. Jag med för den delen ;P
Blev mat och ett par glas vin... eller tre... eller fler ;) Sen blev det i vanlig fredagsanda Vainot.

Även lördagen jobbade jag 12-16, var trött som ett as då tusen tankar snurrade runt runt. Med alkohol i kroppen brukar jag somna som bäst men tydligen inte den här gången. Nåväl. Dagen på jobbet gick relativt snabbt och när jag kom till Elin var jag helt jäkla slut så det blev till att vila innan det åter var dags för att göra sig iordning för Hockys 40-årsfest.
Blev en riktigt lyckad kväll! Massa trevliga människor jag aldrig har träffat förut! Senare blev det Vainot för det mesta av folket. Blev som sagt en riktigt lyckad kväll! ;-)

Jobbade även idag, 12-16. Efter den här dagen undrar jag hur jävla lång tid det ska ta för polisen att dyka upp!?
Hursomhelst. Nu har jag landat hemma i lägenheten efter en intensiv men jäkligt rolig helg! :-)



Kanske bjuder på bilder under veckan så håll till godo!

/Dess

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad sjutton var det som hänt?

Vad jag snokar men jag lyckades missa väktare, polis och hela grejen, som min syster noterade.

Postat av: jessica

Gillade Hocky sin pressent?

2009-05-04 @ 13:55:04
URL: http://jessisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback