True colours

Helgen är redan över och jag är förvånad hur snabbt den faktiskt har gått förbi och hur mycket som faktiskt hunnits med!

I fredags hämtade Anna&Elli upp mig runt åtta för att bege oss till Lokomotivet. Karin agerade Parkman och ja vad ska jag säga? Underbara människa! Fasiken vad vi skrattade, haha! Kvällen var rätt seg, kom nog inte i närheten av så mycket folk som de hade räknat med tyvärr, men det var trevligt. Kom hem strax innan halv tolv, drack ett glas vin och begav mig sen ner på stan och mötte upp Elin för ett par timmar på Vainot :-)


Lördagen jobbade jag. Elli&jag cyklade ut till jobbet i det galet underbara vädret :-) Kändes sådär att behöva jobba men vi picknickade utanför jobbet på en gräsplätt med pizza på lunchen, haha! :-) På kvällen grillades det hos Mikaela med Tessan&Linda :-) Mysigt! Sen åkte vi vidare ner på stan till Toni (Tessan får förklara ;)). När de andra senare begav sig till Harrys åkte jag hemåt, var riktigt trött efter att ha sovit typ 3 timmar natten till lördagen... Haha! 

Var riktigt trött imorse när jag vaknade men var tvungen att pallra mig upp då jag skulle jobba 12-16. Var galet lugnt på jobbet så jag kunde sluta tidigare så snälla pappa hämtade hem mig till Solbo :-) Där blev det morsdagsmiddag med mamma,pappa,syster, pontus & nelia :-) Mammas mat är helt klart oslagbar! :-) Åkte sen hem och svidade om för att åter bege oss. Den här gången till Vilsta och minigolfbanan. Michelle hade messat syrran tidigare på dan att det vankades minigolf så vi begav oss dit. Jättemysigt! =)

Nu har jag lite tid att andas men inte trivs jag med det. Det är då tankarna smyger på och det är dem jag inte behöver nu!
Det bästa är att ha saker att göra hela tiden....     just nu.

/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback