Sweet dreams

Idag har varit en bra dag utan för mycket tänkande! Wohooo! En dag utan kortslutning i huvudet!

Så... igår efter jobbet begav jag mig till Tessan där det vankades tacokväll :-) Käkade, pratade massa och sen blev det Desperate. Mysigt! <3 Tack så mycket gumman! Efter det cyklade jag hem till Elin och sov där istället för hemma ;-)
      Gick upp alldeles för tidigt imorse. Möte på jobbet klockan 8. Jag HATAR mornar! Nåväl, frukost och massa snack med "familjen" är mest mysigt, trött eller inte! Var klara runt tio och då cyklade jag hem till Elin igen. Hann ta ett snabbt bad innan jag skulle tillbaka till jobbet igen för att jobba 12-19.45. 
    Mötte upp Elin efter jobbet, köpte American och sen åkte vi hem till mig och som vanligt sitter vi parkerade i soffan respektive fåtöljen, haha!

/Dess

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbara ord, ska leva på dessa ett tag nu =) <3

Postat av: bitte

Hej tänkte tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: lisa

jag har ingen aning om vad jag har gjort faktiskt, fel skor typ :/

2009-05-21 @ 23:05:38
URL: http://lisisa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det var verkligen hur bra som helst i onsdags!

Jag tror alla brassade på lite extra så det blev en jäkla fest :)

Hur är det med dig?

Och vad himla roligt om ni kommer ikväll!

Kram

2009-05-22 @ 13:33:33
URL: http://johannaroyale.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej, jag vet inte om du vet det, men jag tänkte i alla fall säga att Bonafide har ställt in ikväll :c

2009-05-22 @ 19:47:48
URL: http://johannaroyale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback