Hey you

Som jag har sett framemot den här fredagen! Varför vet jag inte men det känns som om jag verkligen har väntat på den här dagen. Solen skiner sen hur varmt det är ute det är en annan sak, MEN det varken regnar eller stormar!
"Peppar peppar"
 
Så planen för dagen... dammsugaren har fortfarande inte fått fara fram över golven på ett tag så idag är det fasiken dags, haha!  Nåväl. Senare ska syrran, älsklingslillan och jag bege oss ner på stan för lunch, jag är galet hungrig redan nu så frukost kanske vore ett alternativ att stoppa i sig först ;-) 

Sen finns inte så mycket inplanerat förrän efter 20.00. Då hämtar Anna P och Elli (och Karin aka. Parkman, hoppas jag) upp mig för att pka till Lokomotivet. Är nån konsert med Fat Joe där ikväll tydligen, ocvh nej vi ska inte dit för att se honom! Huga! Anna P ska sitta i kassan och Elli&jag ska dela ut lite konsumentprover :-) Karin ska förhoppningsvis agera Parkman! Jag hoppas verkligen det! Vilken syn, haha! Funderar på att trascha två kickströjor och göra de lite roligare än de aptråkiga vi har nu... Har ju några stycken här hemma så testa funkar ju alltid ;-)
Nåväl. Därefter blir det förfest hos mig och sen utgång! Känns som om jag inte varit ute på ett tag... ska bli kul! :-)


Nej, dags att ta tag i den här dagen!

/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback